سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی، دوستی را نصیب [انسان [می کند و اخلاق را زینت می بخشد . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----8057---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----11-----
سنگ تراشه های دل

 

نویسنده: دریانورد جوان(رضا وفادار)
سه شنبه 85/1/29 ساعت 10:1 عصر

دلم برای دلم میسوزد و گریه به حالم اشک میریزد- دیگر حقوق بشر کفایت نمیکند - مردم در حال پرداخت اقساط جسمشان هستند . همه می خواهند غنی سازی پرستش از سر گرفته شود.- می دانید! انسان تنها پرنده ای است که می تواند در ابدیت تخم گذاری کند . انسان تنها دونده ای است که در ماراتن تکامل به خط پایان ابدیت می رسد -انسان حوضچه ای است که در آن ماهیان خدا شناورند- انسان آکواریوم کوچک کائنات است - انسان اصالتا در آبادی پیامبران به دنیا آمده است - همه با هم همشهری فطرت هستیم - انسانها جانورانی از جنس درخت هستند . آدم از نوع گل است و حوا از دل . به همین خاطر هیچکس نمیتواند قلبش را مچاله کند و دور بیندازد- همه احساسات خود را رنگ می کنند و در ویترین تکلمشان می گذارند- همه زیر ابروی عشقشان را میگیرند-همه از خیابیان نفسانیت خود خرید می کنند ----

هیچ تابلویی قابلیت نمایش کوچ پروانه ها را ندارد . بوفالوهای آمریکایی در حال شخم زدن جاده ابریشم هستند . شیخ نشینهای خلیج به خوردن پپسی کولا معتاد شده اند - اگر نوبتی هم باشد نوبت نیلوفرهای مرداب است - کسی احوالپرسی مرا تحویل نمیگیرد. میخواهم برایتان از دوئل غورباقه ها در مرداب خاور میانه بگویم . می خواهم از خانه بدوشی پروانه ها در کوچه باغهای زیتون بگویم . می خواهم از مراسم خرماپزان در خورستان تشنگی بگویم. می خواهم از یکه تازی وبا در کوچه های بی کسی بگویم- دوست دارم از سرخی خون از ما بهتران بگویم - دوست دارم از دردها بگویم تا بدانیدم که بی دردی خود دردیست طاقت فرسا - ای کاش می شد از زندگی کناره گرفت . استعفا داد - ای کاش می شد.......... ای کاش میشد عمر مفید چهره ها را تخمین زد.

جنون گاوی هنوز ر یشه کن نشده. طاعون مرغی در میان جوانان بیداد میکند -چند وقت است که مرغها هم طاعون جوانی گرفته اند و هر روز تلفات میدهند-

اگر دقت کنی معماری عالم دایره است - نیمدایره انسان از تولد آغاز و به مرگ خاتمه پیدا میکند - خطی که از مرکز عالم شروع شده نیمدایره انسان را به دوقسمت دنیا و آخرت تقسیم میکند . همان خط و همان تقسیم در مورد جهان نیز صادق است- این هندسه حقیقت است-باید این علم را خوب بیاموزی- زندگی یک تجربه شیرین است به شرط آنکه روحت اجاره تن ندهد .زندگی معصوم است مثا یاسهای وحشی روی دیوار . زندگی بوی نیلوفرهای مرداب را میدهد .زندگی همیشه آنلاین است و به به آفهای ما جواب میدهد - زندگی ایمیلهای هیچکس را بدون جواب نمیگذارد - زندگی احساس تو را با لبخند پروانه ها جواب میدهد- زندگی نسخه ابدیت است- زندگی تنفس با اعمال شاقه نیست به شرط آنکه با ماموران جاده ابریشم همکاری کنی - باید مرتب مسوال نیایش زد - باید پشت سر هم به ابدیت نگاه کرد و آه کشید .باید به دهکده خویشتن باز گشت- باید به اصالت خود پناهنده شد . باید به وجدان تعظیم کرد- باید خودت را دوباره تحویل بگیری- باید با (من) قطع رابط کنی و از تحریمهای اهریمن نترسی .

حالا وضع فرق وا کرده - هه در بورس سیب زمینی شرکت میکنند و همه میخواهند بروند کله پاچه فروشی و زبان یاد بگیرند . همه دوست دارند از نردبام همسایه بالا بروند - من دریچه دلم گرفته - دیگر برای بازی به کوچه نمیروم - دیگر ......... راستی! فامیل کدام شخصیت ملکوتی هستی برای ما هم یک بلیط معرفت بگیر - از جبرئیل خواهش کن برای ما وقت ملاقاتی با خدا دست و پا کند - توی وزارت آموزش مستی اگر آشنا داری سهمیه خون جگر ما یادت نرود -در ضمن خط ارتباط مستقیم عرش خراب شده -سفارشمان را بکن -ما باید روزی یک ساعت محاسبه صداقت داشته باشیم - مواظب باشیم در باران الهی سر نخوریم- باید فرمولهای عبودیت را فرا گرفت - باید مدام خود را از گردهای زمین تکاند -زیمن توپ فوتبال آسمان است- ما شوت شده ایم به سمت ابدیت - تماشاگران عدم دارند برای خاموشی ما هورا میکشند - الان تمام اعمال ما در سیستم مدار بسته کائنات ضبط می شود و فرشتگان منکرات نوار ویدئویی گناهان ما را نگاه میکنند .

باید خون جگر را با نی غربت نوش جان کرد - باید در نی غربت غرق شد - کله پاچه ابدیت را باید در دیزی رحمت درست کرد . باید به جمهوری فدرال غربت پناهنده شوی - اگر استطاعت لبخند داری باید به حج آیینه ها بروی - حالا که روشن شدی بیا یک دیزی آبگوشت عرفان بزنیم - با یک لیوان خون جگر چطوری؟


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • درگیریهای فلسفی
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •